Veelgestelde vragen (FAQ) - Biervaneigenbodem

Veelgestelde vragen

Producten

Hoe voeg ik een gepersonaliseerd bericht toe?

Dit bericht kunt u noteren in het tekstvakje boven de knop "afrekenen" in de winkelwagen. Dit bericht komt op een sticker aan de binnenkant van de doos zodat de persoon die het pakket opent het direct ziet. Een persoonlijk berichtje toevoegen is gratis!

Wat is het verschil tussen proefpakketten en cadeaupakketten?

Onze proefpakketten worden geleverd in een doos en de cadeaupakketten worden in een houten bewaarkist met een Nederlands lintje geleverd.

Waarom zou ik voor het streekbieren pakket gaan?

De smaak is een ding, maar deze bieren hebben stuk voor stuk ook nog eens prachtige verhalen die de bieren nog beter maken. Zeker het proberen waard dus :)

Verzendingen

Worden de bierpakketten ook op zaterdag bezorgd?

Jazeker, als je op vrijdag voor 12:00 besteld wordt je pakket op zaterdag bezorgd. Ben je net te laat? Neem dan contact op via de chat, we kunnen vaak nog snel iets regelen voor je.

Wat kost de verzending?
Verzending bij Biervaneigenbodem is gratis voor alle bierpakketten. Ook het ophalen van een bierpakket in de brouwerij is gratis. Kijk hier voor alle verzendvoorwaarden: https://www.biervaneigenbodem.nl/policies/shipping-policy

Hoelang duurt de levering?
Je bestelling wordt vaak dezelfde dag verzonden, en wij garanderen een levertijd van 2 werkdagen. Dit is ook te zien op de productpagina. Dit staat duidelijk aangegeven op de productpagina.

Waarmee wordt mijn bestelling verzonden?
Via PostNL, DHL, DPD of GLS. (afhankelijk van het product)

Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?
Wij sturen altijd een track-and-trace code wanneer wij het pakket overhandigen aan de postbezorger. Heb je vragen? Je kunt altijd met ons chatten, dan helpen we je direct verder.

Mijn product is niet binnen 48 uur geleverd, wat nu?
Niets aan de hand, je hebt je bevestiging van verzending in je e-mail gekregen dus het pakketje is gegarandeerd verzonden. Helaas kunnen wij niet 100% garanderen dat de post de volgende dag wordt bezorgd omdat er kans bestaat dat het pakket vertraging op loopt tijdens de zending. In enkele gevallen (minder dan 1%) loopt het vertraging op in het proces van DHL, je pakketje wordt dan de eerstvolgende dag alsnog bezorgd. Heb je je order na 3 werkdagen nog niet ontvangen dan kun je contact opnemen met onze klantenservice, het team helpt je graag verder. *Met feestdagen is kan een dag extra levertijd van kracht zijn bij onze webshop*

Betalingen

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Biervaneigenbodem?
Je kunt eenvoudig betalen via iDeal, ApplePay, GooglePay, Creditcard,Klarna & Biercheque of onze eigen cadeaubon.

Is mijn betaling veilig?
Ja, je betaling is veilig. Je betalingen worden verwerkt via Shopify Payments.

Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt?
Betalingen worden direct verwerkt. Wij kunnen direct zien of de betaling is gelukt.

Kan ik een factuur ontvangen?
Ja, als je een mail stuurt naar info@biervaneigenbodem.nl kan je op factuur bestellen en maken wij een factuur voor je, en kunt je de zakelijke betaling binnen 14 dagen voldoen. Als je direct bestelt onvangt je altijd een factuur in de bevestigingsmail voor de administratie.

Zijn er kosten verbonden aan de betaling?
Nee, hier berekenen wij geen extra kosten voor.

Retouren

Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Je hebt het recht je bestelling tot 14 (kalender) dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourneren van je order (van je thuis naar de webwinkel) zijn voor eigen rekening. Wilt u retourneren? Stuur ons dan een mail info@biervaneigenbodem.nl. Andere regels voor het retourneren vind u bij https://www.biervaneigenbodem.nl/policies/refund-policy

Naar welk adres mag ik mijn retour zenden?
Wij maken het retourlabel aan en sturen het je via de mail toe.

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?
Binnen 5 werkdagen na ontvangst van je retourzending.

Bestellingen

Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?
De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je ongewenste postvak (Spambox). Staat de e-mail daar niet in, heb je misschien een verkeerd mailadres in gevuld? Zo ja, kun je ons altijd e-mailen op info@biervaneigenbodem.nl

Kan ik zakelijk bestellen?

Ja zeker, met een zakelijke bestellingen kunnen we de bierpakketten helemaal naar wens personaliseren bij afname van meer dan 10 bierpakketten. Kijk voor de mogelijkheden bij https://www.biervaneigenbodem.nl/pages/zakelijk-bestellen