Veelgestelde vragen

Producten

Hoe voeg ik een gepersonaliseerd bericht toe?

Dit bericht kunt u noteren in het tekstvakje boven de knop "afrekenen" in de winkelwagen en dan schrijven wij dit op een bierviltje en doen deze geheel gratis bij het pakket.

Wat is het verschil tussen proefpakketten en kadopakketten?

Onze proefpakketten worden geleverd in een doos en de kadopakketten worden in een houten bewaarkist met een Nederlands lintje geleverd.

Wanneer krijg ik een gratis opener en bierboekje?

Dit is inbegrepen bij alle bierpakketten.

Waarom zou ik voor het streekbieren pakket gaan?

De smaak is een ding, maar deze bieren hebben stuk voor stuk ook nog eens prachtige verhalen die de bieren nog beter maken. Dit is verwerkt in het bierboekje. Zeker het proberen waard dus :)

Verzendingen

Worden de pakketten ook op zaterdag bezorgd?

Jazeker, als je op vrijdag voor 15:00 besteld wordt je pakket op zaterdag bezorgd.

Wat kost de verzending?
Verzending bij Biervaneigenbodem is €3,45 voor zendingen tot een bedrag van €50,-. Hierboven geldt gratis verzending. Meer informatie op https://www.biervaneigenbodem.nl/policies/shipping-policy

Hoelang duurt de verzending?
Je bestelling wordt vaak dezelfde dag verzonden, en wij garanderen een levertijd van 2 werkdagen. Dit is ook te zien op de productpagina.

Waarmee mijn bestelling verzonden?
Via PostNL.

Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?
Wij sturen altijd een track-and-trace code wanneer wij het pakket overhandigen aan PostNL.

Mijn product is niet binnen 48 uur geleverd, wat nu?
Niets aan de hand, je hebt je bevestiging van verzending in je e-mail gekregen dus het pakketje is gegarandeerd verzonden. Helaas kunnen wij niet 100% garanderen dat de post de volgende dag wordt bezorgd omdat er kans bestaat dat het pakket vertraging op loopt tijdens de zending. In enkele gevallen (minder dan 1%) loopt het vertraging op in het proces van PostNL, je pakketje wordt dan de eerstvolgende dag alsnog bezorgd. Heb je je order na 3 werkdagen nog niet ontvangen dan kun je contact opnemen met onze klantenservice, het team helpt je graag verder. *Met feestdagen is een dag extra levertijd van kracht bij onze webshop*

Betalingen

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Biervaneigenbodem?
Je kunt eenvoudig betalen via iDeal, ApplePay, GooglePay & Creditcard.

Is mijn betaling veilig?
Ja, je betaling is veilig. Je betalingen worden verwerkt via Shopify Payments.

Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt?
Betalingen worden direct verwerkt. Wij kunnen direct zien of de betaling is gelukt.

Kan ik een factuur ontvangen?
Ja, als je een mail stuurt naar info@biervaneigenbodem.nl maken wij een factuur voor je, en kunt je de zakelijke betaling binnen 14 dagen voldoen.

Zijn er kosten verbonden aan de betaling?
Nee, hier berekenen wij geen extra kosten voor.

Retouren

Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Je hebt het recht je bestelling tot 14 (kalender) dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourneren van je order (van je thuis naar de webwinkel) zijn voor eigen rekening. Wilt u retourneren? Stuur ons dan een mail info@biervaneigenbodem.nl. Andere regels voor het retourneren vind u bij https://www.biervaneigenbodem.nl/policies/refund-policy

Naar welk adres mag ik mijn retour zenden?
Wij maken het retourlabel aan en sturen het je via de mail toe.

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?
Binnen 5 werkdagen na ontvangst van je retourzending.

Bestellingen

Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?
De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je ongewenste postvak (Spambox). Staat de e-mail daar niet in, heb je misschien een verkeerd mailadres in gevuld? Zo ja, kun je ons altijd e-mailen op info@biervaneigenbodem.nl

Kan ik zakelijk bestellen?

Ja zeker, met een zakelijke bestellingen kunnen wij het pakket helemaal naar wens personaliseren bij minimale afname van 15 bierpakketten. Kijk voor de mogelijkheden bij https://www.biervaneigenbodem.nl/pages/zakelijk-bestellen