Gooische Bierbrouwerij - ontdek de Brouwerij
Het verhaal van Gooische Bierbrouwerij
Gooische Bierbrouwerij is in 2010 opgericht door Gijs Troost, Arjanneke van den Berg, Marcel Verhaaf en Paulien Hassink. De brouwerij heeft een chihuahua als logo, wat verwijst naar Het Gooi met de term 'Klein maar Dapper'. De brouwerij is vanaf 2010 als brouwerijhuurder bieren gaan brouwen tot er in 2016 uiteindelijk een mooie kans ontstond om een eigen locatie te openen: de oude bioscoop in Hilversum. Deze bioscoop is opnieuw omgetoverd in de oude staat en omgevormd tot Foodhall Mout.
Bij Gooische Bierbrouwerij wordt gewerkt met lokale ingrediënten, het liefst zo lokaal mogelijk. Er worden geen ingrediënten oversees gehaald. Hiernaast is het een maatschappelijk verantwoorde brouwerij waar mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt een kans krijgen. Dit alles te samen resulteert ook nog eens in heerlijk smaakvolle speciaalbieren. Beleef het nu zelf!


Feiten en cijfers
Naam brouwerij | Gooische Bierbrouwerij |
Oprichtingsjaar | 2010 |
Type brouwerij | brouwerij |
Stad | Hilversum |
Provincie | Noord-Holland |
Producten van Gooische Bierbrouwerij
Heb je jouw ideale product bij Gooische Bierbrouwerij nog niet kunnen vinden?
Kijk dan eens tussen een van onze andere producten: